۷ راه برای افزایش پیشنهادات شما در گوگل Ads

اکنون ما در یک نقطه از تجارت ، به ویژه بازاریابی قرار داریم ، جایی که مشتریان جهان همیشه برای انجام جستجوهای خود به دنبال رایانه ای مجهز به اینترنت هستند. اطمینان از اینکه لیست کسب و کار شما در فهرست های زرد محلی شهر شما ذکر شده است ، دیگر ایمن ترین شرط بندی است که می توانید پیدا کنید ، به خصوص هنگامی که تجارت شما می تواند ، به طور بالقوه ، به کل جهان خدمت کند.

اما برای اینکه از خودتان و محصولات یا خدمات خود در اینترنت بیشترین بازاریابی را انجام دهید ، باید پیشگام باشید. گوگل Ads یکی از راه هایی است که می توانید در یک شکل تهاجمی در بازاریابی و تبلیغ سرمایه گذاری کنید. در واقع بسیار مفید است که حدود ۴۰٪ از دلارهای بازاریابی دیجیتال در جهان برای آن هزینه می شود. اما چگونه کار می کند؟ و بهترین راه برای بهبود شانس موفقیت شما چیست؟

سرمایه گذاری

تقویت جستجوی شما

تمرکز تلاش های بازاریابی در گوگل از این جهت مهم است که خود Google بیش از ۷۰ درصد از ترافیک موتور جستجو را کنترل می کند. همه چیز در موتور جستجوی گوگل با کلمات کلیدی شروع می شود. وقتی افراد به دنبال چیزی هستند ، چه این کالاهای دست ساز باشد یا یک معمار برای تهیه نقشه های یک خانه ، آنها یک سری کلمات مرتبط با آن جستجو را تایپ می کنند. در شرایط عادی ، بهترین نتایج که در جستجوی گوگل ظاهر می شود ، مبتنی بر “کیفیت” محتوا است. یک لوله کش با رتبه بالا ، دارای یک وب سایت فعال ، تعداد زیادی مطالب ، پیوندهای زیادی و بررسی های مثبت زیادی باید با جستجوی کلمات کلیدی انتخاب شده و پیاده سازی شده ، به بالای صفحه شناور شوند.

با گوگل Ads ، مشاغل پیشنهادات را در حراج وارد می کنند تا نتایج آن برای کلمات کلیدی خاص تقویت و در اولویت موتور موتور جستجو قرار بگیرد. این پیشنهادات موفقیت آمیز درست در بالای لیست به عنوان تبلیغات ظاهر می شود و اولین چیزی است که مردم می بینند ، حتی قبل از نتایج جستجوی طبیعی و ارگانیک. هرچه پیشنهادهای موفق تر دریافت کنید ، بیشتر در این لیست ها مشاهده خواهید شد. بنابراین ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که بیشترین پیشنهاد را از پیشنهادات خود به دست می آورید ، و می توانید با رعایت این نکات ، این کار را انجام دهید.

۱ the سیستم را بیاموزید

هرچه ممکن است فقط برای ورود به سیستم وسوسه شوید و اجازه دهید سیستم های خودکار اقدام به پیشنهاد مناقصه برای شما کنند ، این به عنوان نقطه شروع شما بسیار غیرقابل قبول است. به یادگیری سیستم تبلیغات وقت بپردازید ، برخی از اصول اساسی در مورد بازاریابی Pay Per Click یا PPC را درک کنید و از روابط بین عوامل مختلف مانند کلمات کلیدی ، کیفیت محتوا و اینکه چگونه اینها در رتبه بندی شما تأثیر می گذارند ، استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اگر با یک وب سایت و مطالبی که در سیستم رتبه بندی کیفیت Google بالاست ، به مناقصه می پردازید ، مبلغ کمتری را برای پیشنهادات خود پرداخت می کنید.

۲ ٫ از یک استراتژی خوب اتوماسیون استفاده کنید

گوگل Ads هر ماه میلیاردها حراج برگزار می شود ، و شما نمی خواهید وقت خود را برای نظارت بر تک تک خود بگذرانید. خوشبختانه ، فرآیندهای مناقصه خودکار وجود دارد که به شما امکان می دهد پارامترهایی را برای نحوه تنظیم و ارائه پیشنهادات خود تعیین کنید. با این حال ، سوال واقعی می شود ، فقط باید چقدر از اتوماسیون استفاده کنید؟

این پاسخ در یک شغل به شغل دیگر متفاوت خواهد بود ، اما باید اطمینان حاصل کنید که بیشترین سود را برای پول خود به دست می آورید ، مناقصه خودکار و دستی را پیدا کنید. شما نمی خواهید برای شرکت در هزاران یا حتی میلیاردها پیشنهاد ، وقت خود را تلف کنید ، اما نمی خواهید در مورد نحوه انجام الگوریتم های مناقصه های خود از حلقه خارج شوید!

۳ Met اندازه گیری های خوب را انتخاب کنید

اندازه گیری ها ، خون تصمیم گیری های خوب است. اطلاعاتی که به دست می آورید به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا در بعضی مناطق درست کار می کنید یا نیاز به پیشرفت دارید. با معیارهایی که از مناقصه خود باز می گیرید ، و همچنین کلیک هایی که در تبلیغات خود می کنید نیز همین کار را می کند.

به همین دلیل بسیار حیاتی است که معیارهایی را که مربوط به تجارت یا اهداف شما نیستند ، نادیده بگیرید و روی آن معیارهایی قرار دهید که به طور معنی داری بر عملکرد شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، اگر بازار هدفمند شما بیشتر از رایانه ها و لپ تاپ ها برای انجام جستجو استفاده می کند ، معیارهایی که از سیستم عامل های موبایل وارد می شوند باید نقش بسیار کمی در تصمیم گیری شما داشته باشند.

موبایل