۵- روند اصلی بازاریابی دیجیتال سازمانها در سال ۲۰۱۷

وقتی صحبت از دیجیتال مارکتینگ می شود ، سازمان ها با چالش های بیشتری مواجه می شوند. با اولویت رشد و درآمد بیشتر مشاغل ، ۷۴٪ از متخصصان بازاریابی روی تبدیل سرب به مشتریان متمرکز شده اند ، در حالی که بیش از نیمی از اولویت های افزایش ترافیک به وب سایت خود است.

دیجیتال

در کنار تسریع در بازاریابی ورودی به عنوان اولویت ، فناوری ها همچنان تکامل می یابند در حالی که به نظر می رسد سیستم عامل های اجتماعی وقتی زندگی می شود ، زندگی خود را داشته باشند. نگاهی به ستاره درخشان فعلی Snapchat در جهان برنامه ، تنها در سال ۲۰۱۲ راه اندازی شده است که این برنامه در عناوین سال ۲۰۱۶ حاکم شده است و در میان مارک ها و سرمایه گذاران کم رنگ است و به همین ترتیب نزدیک به ۶۵۰ میلیون دلار جمع می کند و بنیانگذاران آن با ابراز چنین اعتقادی به محصول خود ، آنها پیشنهاد خرید ۳ میلیارد دلاری را رد کردند. از فیس بوک

دلار

این واقعیت دیجیتال است. این فقط حرکت نمی کند ، بلکه به سرعت پیچیده می شود ، و همچنان که فناوری ها همچنان در حال تکامل هستند ، مشتریان نیز پیشرفت می کنند. در نتیجه ، فعالیتهای بازاریابی سازمانها نیز باید در استفاده از فناوریهای دیجیتال و توسعه دانش و مهارتهای استفاده از آنها ، به سرعت عمل کنند.

از آنجا که امسال همچنان شاهد تحولاتی در حوزه های رسانه های اجتماعی ، VR ، بازاریابی موبایل و تجربه کاربران برای نامگذاری چند مورد هستیم – چگونه سال ۲۰۱۷ به این نتیجه رسیده است؟ برای کمک به نگه داشتن شما در حلقه ، ۵ روند بازاریابی دیجیتال در اینجا آمده است.
موبایل

۱) بازاریابی درون فروشگاهی

بازاریابی درون فروشگاهی ممکن است به عنوان شاخه ای از بازاریابی دیجیتال به نظر نرسد ، اما در سال ۲۰۱۷ ، رابطه بین تکنیک های فروش فیزیکی و آنلاین پیش بینی می شود حتی بیشتر باریک شود.

در دنیای تلفن های هوشمند حاکم ، ۸۰٪ از هزاره ها از تلفن خود در فروشگاه استفاده می کنند و ۷۴٪ ادعا می کنند که مایل به دریافت هشدارهای تلفن همراه مبتنی بر مکان هستند. برای یک سازمان با یک استراتژی بهینه سازی شده همراه ، گرفتن مشتری در فروشگاه از طریق تکنیک های دیجیتال وسیله ای مؤثر برای تبدیل خواهد بود.

“برای اینکه خرده فروشان بتوانند با ۸۰۰ لیتر گوریلایی که آمازون است ، رقابت کنند ، آنها باید تجارتی منحصر به فرد در فروشگاه با تعامل متناسب را به خریداران ارائه دهند. اعمال نفوذ بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی از طریق برنامه تلفن همراه مارک خرده فروشان به خرده فروشان این امکان را می دهد تا از طریق بازاریابی مربوط به تلفن همراه مربوطه ، ترافیک را هدایت کنند. “- اریک نیومن ، VP محصولات و بازاریابی در Digby

نمونه بارز این مورد از سوپر مارکت های آمریکایی Target است. این فروشگاه یک برنامه پاداش را برای ارائه به مشتریان خود با پیشنهادهای ویژه در هنگام گذر از بخش های مختلف فروشگاه های خود راه اندازی کرد. فناوری پیشرفته امروز چراغ عقب باعث می شود تا بازاریابان بتوانند پیشنهادات مربوطه را به دست مشتریان خود قرار دهند.

۲) فیلم زنده

هرچه مصرف کنندگان از محیط دیجیتالی خود صرفه جو تر شده و تنظیم بیشتری می شوند ، تمایل بیشتری برای ارتباط با مارک ها و دنبال کردن داستان هایشان دارند.

اکنون ویدئوی آنلاین ۵۰٪ از کل ترافیک تلفن همراه را تشکیل می دهد و امسال شاهد افزایش بسیار زیاد در اشتراک گذاری ویدیو و ایجاد محتوای ویدیویی به ویژه در حوزه رسانه های اجتماعی هستیم.

بسترهای نرم افزاری مانند Periscope و Facebook Live در حال حاضر این امکان را برای برندها و مشاغل فراهم می کند که در زمان واقعی با طرفداران و دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنند و با پخش مستقیم برنامه ها و تبلیغ از طریق پیام آنها ، پیام خود را به دست آورند ، و با افزایش اوضاع مردم برای تحریک ویدیو ، بنابراین به محتوای ویدیوی زنده نیز نیاز خواهید داشت.

در اوایل سال جاری ، BuzzFeed ویدئویی در لایو فیس بوک از افرادی که باند الاستیک را در اطراف هندوانه قرار می دادند پخش کرد ، که در نهایت باعث ترکیدن آن شد. طبق گزارشات ، مخاطبان به طور متوسط ​​۴۰ دقیقه بدون حتی متوجه شدن در این برنامه تنظیم شده اند. انتظار می رود پخش زنده فیلم در سال ۲۰۱۷ حتی بیشتر شود.

هندوانه

۳) محتوای اجتماعی منقضی شده است

از آنجا که مصرف رسانه های اجتماعی رو به افزایش است و بازیگران بزرگ در انحصار بازار هستند ، می توانیم از سال آینده و بعد از آن انتظار تغییرات چشمگیر در حوزه های اجتماعی را داشته باشیم.

فیس بوک WhatsApp را خریداری کرد ، توییتر Periscope را خریداری کرد و هرچه اجتماعی تر شود ، نحوه عملکرد این سیستم عامل ها ممکن است خیلی خوب تغییر کند و این به عهده مشاغل و بازاریابان آنهاست که نگاه خود را نسبت به این تغییرات نگه دارند تا پیش از بازی باقی بمانند.

یکی از روندهای بزرگ بازاریابی دیجیتال که انتظار می رود در دنیای رسانه های اجتماعی منفجر شود ، به شکلی منقضی می شود که محتوا در آن قرار دارد. منقضی شدن محتوای دیجیتالی ، مارکها و مشاغل را به معنای برطرف کردن سر و صدا و درهم و برهمی ، و جلب توجه مخاطبان هدفشان بدون صرف مقادیر زیادی سرمایه فراهم می کند.

یکی از پیشگامان جنبش محتوای منقضی Snapchat است. برای ایجاد یک احساس فوریت واقعی ، این پلتفرم به مشتریان فرصت داده تا قبل از ناپدید شدن ، مطالب را بخوانند یا مشاهده کنند. این شامل تماشای فیلم های ۱۰ ثانیه ای بود که بعدا ناپدید می شوندr یک نمای و سپس به دیگر داستانهای Snapchat بزرگتر مربوط می شود.

این تاکتیک آنقدر موفقیت آمیز بود که اینستاگرام از این مدل کپی کرد و باعث ایجاد رقابت بین این دو سیستم عامل شد. منقضی شدن محتوا به ابزاری مؤثر برای تبلیغ برند تبدیل شده است و قرار است در سال ۲۰۱۷ منفجر شود و ترفندی است که نباید از دست داد.