۲ فرمول اصلی برای درک داده های PPC شما

پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات یک ابزار بازاریابی بسیار هدفمند و مؤثر است ، اما برای درک اینکه چگونه این کار برای شما انجام می شود ، معیارهای خاصی وجود دارد که باید آنها را ردیابی کنید و فرمول هایی را که باید بدانید برای محاسبه ارزش واقعی تلاش های PPC شما هستند. دو نوع از مهمترین فرمول مورد نیاز شما هزینه برای هر کلیک و بازده سرمایه گذاری است ، اما در این دسته بندی ها چندین فرمول مرتبط وجود دارد که درک بهتری از عملکرد PPC شما به شما ارائه می دهد. هنگامی که به معیارهای مربوط به PPC عمیق تر می پردازید ، فرمول هایی را برای مواردی از قبیل هزینه هر هزار برداشت مشاهده می کنید ، با کلیک بر روی نرخ ، هزینه در خرید و نرخ تبدیل ، همه این موارد داده های اساسی را در اختیار شما قرار می دهند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه باید تلاش های PPC خود را ارزیابی کرده و کمپین ها را اصلاح کنید.

۱ هزینه برای هر کلیک

یکی از مهمترین محاسباتی که شما هنگام انجام یک کارزار پرداخت به ازای هر کلیک نیاز دارید ، هزینه برای هر کلیک است زیرا این هزینه دقیق هر کلیک را به شما می گوید. در اینجا فرمول ساده برای تعیین هزینه برای هر کلیک آورده شده است:

کل هزینه / تعداد کلیک

به عنوان مثال ، اگر شما در کل مبارزات انتخاباتی ۲۵۰ دلار هزینه کرده اید و ۲۰۰ کلیک ایجاد کرده اید ، هزینه هر کلیک شما ۱٫۲۵ دلار خواهد بود (که در مقایسه با میانگین CPC 2.14 دلار بسیار پایین است). این بدان معناست که هرکدام از این ۲۰۰ رهبری جدید (ممکن) فقط هزینه شما ۱٫۲۵ دلار هزینه دارند.

فرمول مرتبط: هزینه برای هزار برداشت

هزینه برای هر هزار برداشت (CPM ، یا هزینه در هر میلی لیتر) مشابه CPC است ، به جز اینکه از نظر هزاران معامله انجام می شود ، و خود مربوط به تعداد افرادی است که تبلیغ شما را در مقابل تعداد افرادی که روی آن کلیک می کنند ، نگران می کنند. هدف از این محاسبه مشخص کردن تعداد افراد در حال مشاهده تبلیغ شما است (هر نمایش یک برداشت است) و اینکه چه میزان برای افزایش دید شما هزینه دارد. برای تعیین CPM فرمول زیر است:

(کل هزینه / تعداد کلیک) x 1000

به عنوان مثال که ۲۵۰ دلار برای کل تبلیغات هزینه کرده اید ، بیایید بگوییم که این تبلیغ توسط ۹۰۰۰ نفر مشاهده شده است. در این حالت ، CPM شما ۲۷٫۷۷ دلار خواهد بود (که کمی بالاتر از میانگین ۲۴٫۷۴ دلار است).

دلار

فرمول مرتبط: با کلیک بر روی نرخ

نرخ کلیک از طریق آن بسیار مهم است زیرا به عنوان پلی بین CPC و CPM شما عمل می کند. CTR به شما می گوید که چند نفر تبلیغ را در مقابل تعداد واقعی کلیک می کنند ، و می توانید آن را با این فرمول محاسبه کنید:

(تعداد کلیک / تعداد برداشت) x 100

بنابراین اگر کمپین ۲۵۰ دلاری شما ۹۰۰۰ برداشت و ۲۰۰ کلیک ایجاد کند ، نرخ کلیک شما ۲/۲ درصد خواهد بود. CTR یک معیار مهم است زیرا به شما می گوید تبلیغ شما چقدر مؤثر است. به عنوان مثال ، اگر نرخ کلیک شما کمتر از میانگین ۱٫۱۶ درصد باشد ، ممکن است شما باید A / B عناصر مختلف را آزمایش کنید تا ببینید که در کجا و چگونه می توان تبلیغ را افزایش داد تا عملکرد را افزایش دهد.

۲ بازگشت سرمایه گذاری

اگرچه CPC و CPM تعداد قابل توجهی هستند که می دانید چه موقع می دانید هزینه های شما را می دانید ، بازگرداندن سرمایه گذاری بسیار مهم است. ROI یکپارچه است زیرا فقط به هزینه نگاه نمی کند ، بلکه به چیزی که از کمپین خارج می شوید نیز می باشد. این داده های مبتنی بر اعداد ملموس را در مورد مزایای تلاش های PPC شما به شما می دهد و به شما می گوید که چه میزان فروش از کمپین تولید می شود. مهمتر از همه ، مقایسه ROI در تلاشهای مختلف ، بینشی ارزشمند را برای انجام فعالیتهای تبلیغاتی با ورود به سیستم ، رانندگی در تبدیل و افزایش فروش به شما می دهد. فرمول محاسبه ROI در اینجا آمده است:

(درآمد حاصل از تولید – هزینه کمپین) / هزینه کمپین) x 100

بنابراین ، اگر کمپین ۲۵۰ دلاری شما ۲۰۰ کلیک ایجاد کند که منجر به فروش ۲۷۵ دلار شود ، ROI شما ۱۰ درصد خواهد بود.

یک آچار میمون که هنگام محاسبه ROI در یک کارزار PPC با آن روبرو می شوید این است که شما نمی توانید به راحتی هر فروش را به کمپین ردیابی کنید. به عنوان مثال ، می گویند مشتری تبلیغات PPC شما را مشاهده کرده است ، روی آن کلیک کرده ، در سایت شما گشت و گذار می کند ، اما سپس به جای خرید آنلاین ، سفارش خود را سفارش می دهد. وقتی به تجزیه و تحلیل آنلاین خود نگاه می کنید ، نمی بینید که فروش در زمان واقعی با کمپین PPC بوده و محاسبات ROI شما را محدود می کند. به منظور محاسبه درست ROI برای PPC ، اقدامات دیگری نیز باید انجام دهید. یک راه برای دیدن تصویر بزرگتر ، ردیابی تماس است که شماره تلفن های مختلفی را برای استفاده در صفحات مختلف فرود بر اساس کلمه کلیدی در اختیار شما قرار می دهد.

فرمول مرتبط: نرخ تبدیل

فرمول دیگری که شما باید بدانید که مربوط به ROI است ، نرخ تبدیل است ، و آن میزان سرگردانی است که پس از کلیک از طریق تبدیل به تبدیل می شوند. یادآوری این نکته حائز اهمیت است که در حالیکه تبدیل ها اغلب به فروش مربوط می شود ، این کلمه در واقع می تواند برای هر عملی که می خواهید برای دریافت یک PR استفاده کنیدبه عنوان مثال ، یک تبدیل می تواند شخصی باشد که در خبرنامه شما عضو می شود ، کتاب الکترونیکی را بارگیری می کند یا فرم تماس را پر می کند. در هر یک از این موارد ، فرمول محاسبه تبدیل ها یکسان است:

(تعداد تبدیل / تعداد کلیک) x 100

از مثالهای قبلی ، شما می دانید که کمپین شما ۲۰۰ کلیک و ۸ تبدیل ایجاد کرده است و نرخ تبدیل ۴٪ به شما می دهد ، که در واقع بسیار زیاد خواهد بود زیرا متوسط ​​نرخ تبدیل در میان arketers m با استفاده از AdWords 2.7 درصد است.

از آنجا که نرخ تبدیل در PPC چنین اندازه گیری مهمی است ، توصیه می شود با هر کمپینی که اجرا می کنید ، پیگیری تبدیل را تنظیم کنید. با این وجود ، اگر می خواهید دقیق ترین جزئیات را در مورد تلاش های PPC خود انجام دهید ، باز هم مهم است که همه تبدیل ها ، از جمله آنهایی که به صورت آنلاین وارد نمی شوند ، را ردیابی کنید.

چرا ردیابی تبدیل بسیار مهم است؟

پیگیری تبدیل یکپارچه است زیرا این ایده را در مورد چگونگی کارآیی کمپین های شما ایجاد می کند. در پایان ، نکته PPC فقط این نیست که مردم بتوانند کلیک کنند ، بلکه خرید کنند. بنابراین ، اگر یک کمپین باعث ایجاد کلیک می شود اما هیچ تبدیلی ندارد ، به سادگی انجام نمی شود ، یا با صفحه فرود یا قیف فروش شما مشکلی ایجاد می شود. اگر متوجه شدید مشکلی در نرخ تبدیل شما وجود دارد ، به Analytics Web خود بازگردید تا ببینید که بازدید کنندگان برای شناسایی مشکل از کجا خارج می شوند. همچنین می توانید متفقین را از طریق ایمیل های نظرسنجی به عقب برگردانید تا اطلاعات بیشتری درباره دلیل عدم تبدیل آنها درخواست کنند.

مشکلی

فرمول مرتبط: هزینه برای هر خریداری

هزینه برای هر کسب (که به آن به عنوان هزینه به ازای هر تبدیل تبدیل نیز گفته می شود) یک نسخه عمیق تر از محاسبه هزینه برای هر کلیک است زیرا فراتر از کلیک های اساسی است تا هزینه هر تبدیل را که به دست آوردید پیدا کنید. این بسیار مهم است زیرا در حالیکه ممکن است کمپین شما ۲۰۰ کلیک ایجاد کرده باشد ، ممکن است که فقط هشت مورد از این مسیرهای منتقل شده واقع شوند ، و شما باید هر دو معیار را در نظر بگیرید. در اینجا نحوه محاسبه CPA آورده شده است:

هزینه کمپین PPC / تعداد تبدیل ها

بگویید کمپین ۲۵۰ دلاری شما هشت تبدیل ایجاد کرده است ، سپس هر خرید ۳۱،۲۵ دلار هزینه دارد که نزدیک به میانگین ۳۳ دلار است. CPA شما هنگام تعیین موفقیت استراتژی مناقصه خود ، معیارهای مهمی است و به شما می گوید که دقیقاً چقدر برای به دست آوردن مشتری جدید هزینه دارد.

نتیجه گیری

دو مورد از معیارهای مهم برای تمرکز هنگام تجزیه و تحلیل تبلیغ PPC ، هزینه برای هر کلیک و بازده سرمایه گذاری است ، اما در این دسته ها فرمول های دیگری وجود دارد که می توانید برای تولید محاسبات مهم در مورد تلاش های خود استفاده کنید. اجماع عمومی این است که مواردی مانند ROI و نرخ تبدیل از مهمترین معیارهای مورد توجه با PPC است ، اما در صورتی که می خواهید کل تصویر را ببینید ، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. نکته مهم دیگر که باید به خاطر داشته باشید کاری است که با داده های خود انجام می دهید ، زیرا مگر اینکه شما قصد داشته باشید کمپین ها را با هدف بهبود آنها اصلاح کنید ، پس از آن دیگر نیازی به جمع آوری داده ها نیست. در عوض ، بسیار مهم است که شما از این فرمول ها برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنید و سپس تلاش های PPC خود را بر این اساس تغییر داده و تغییر دهید تا به نوع عملکرد ، تبدیل و ROI مورد نظر خود برسید.

<