دانلود پایان نامه ارشد

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه ارتباط کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری

قسمتی از متن پایان نامه :

اهداف پژوهش

هدف کلی:

مطالعه اندازه اطمینان پذیری مشتریان به خدمات بانکی الکترونیکی تلفن همراه و ارتباط آن با جذب مشتری و بهره وری در نظام بانکی می باشد.

اهداف فرعی

1- 2 مطالعه اندازه بهره گیری از سیستم بانکی الکترونیکی توسط مشتریان بانک.

2- 2 مطالعه تاثیر اعتماد به سیستم بانکداری تلفن همراه در جذب مشتری.

3- 2 مطالعه اندازه اطمینان مشتریان بانکی به امنیت سیستم بانکی الکترونیکی تلفن همراه.

4- 2 مطالعه تاثیر صحت انجام خدمات بانکی الکترونیکی تلفن همراه در جلب مشتری.

5- 2 مطالعه ارتباط بین رضایت مندی مشتریان بانکی از ارائه خدمات بانکی الکترونیکی تلفن همراه و حفظ مشتریان.

6- 2 مطالعه تاثیر اطلاع رسانی خدمات بانکی الکترونیکی تلفن همراه در جذب مشتری.

 

 

 

 

 

 

روش پژوهش:

روش پژوهش، فرایند نظامدار برای یافتن یک پرسش یا راه حل یک مساله می باشد. طبقه‌ بندی روش پژوهش بر اساس هدف پژوهش شامل پژوهش‌ های پایه‌ ای (بنیادی)، پژوهش کاربردی، پژوهش و توسعه، تحقیقات ارزیابی و پژوهش عملی می باشد. روش پژوهش حاضر با در نظر داشتن هدف کاربردی می باشد که در این گونه تحقیقات نظریه‌ ها، قانونمندیها، اصول و فنون تحقیقات پایه را برای حل مسایل اجرائی و واقعی به کار می‌گیرند.

در تقسیم بندی روشهای پژوهش بر اساس روش پژوهش، روشهای تاریخی، توصیفی، پیمایشی، تحلیل محتوائی، میدانی، موردکاوی، پانل، همبستگی و پژوهش‌ های عِلی مطرح هستند. براین اساس، روش پژوهش حاضر پیمایشی می باشد.

روش گرد اوری اطلاعات بصورت میدانی میباشد

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

سوالات پژوهش بصورت زیر می باشد:

1- آیا مشتریان همه امور بانکی خود را از طریق الکترونیکی انجام می دهند؟

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

2- آیا اعتماد به سیستم بانکی الکترونیکی تلفن همراه در جذب مشتری موثر می باشد؟

3- آیا مشتریانی که از خدمات بانکداری تلفن همراه بهره گیری می کنند، نسبت به امنیت آن اطمینان دارند؟

4- آیا صحت انجام خدمات بانکی الکترونیکی تلفن همراه در جلب مشتری موثر می باشد؟

5- آیا بین رضامندی مشتریان بانکی و ارائه خدمات بانکی الکترونیکی تلفن همراه ارتباط هست؟

6- آیا بین اطلاع رسانی خدمات الکترونیکی تلفن همراه و جذب مشتری از این طریق ارتباط هست؟

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :  مطالعه ارتباط کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری با فرمت ورد