دانلود پایان نامه ارشد

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه ارتباط کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری

قسمتی از متن پایان نامه :

ابزار گرداوری داده ها (اطلاعات):

برای انجام اکثر کارهای پژوهشی ابزار گرد اوری اطلاعات لازم می باشد، داده ها را با چهار روش کلی که هر یک ویژگی های خاصی دارند، میتوان استخراج نمود. این ابزارها شامل پرسشنامه، مصاحبه، نظاره و مطالعه اسناد و مدارک می باشد. برای گردآوری اطلاعات از مورد مبانی نظری این پژوهش از ابزار مطالعه اسناد و مدارک بهره گیری میشود. و برای گردآوری اطلاعات و داده های آماری این پژوهش نیز از ابزار پرسشنامه بهره گیری میشود

پرسشنامه:

پرسشنامه عبارت می باشد از مجموعه‌ ای از پرسشها که بصورت باز یا بسته طراحی می ‌شوند تا وضعیت توجه افراد نسبت به یک واقعیت از طریق آن ارزیابی گردد. به هنگامی که پژوهشگر دقیقاً می‌ داند در پی چیست و چگونه بایستی متغیرهای خود را اندازه ‌گیری کند، پرسشنامه ابزاری کارآمد برای گردآوری اطلاعات به شمار می‌رود. (سگاران، اوما، 1384). جهت اندازه‌ گیری متغیرهای مورد نظر از پرسشنامه محقق ساخته بهره گیری گردیده می باشد، به این شکل که برای هرکدام از متغیرها سؤالاتی مطرح گردیده می باشد.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

متغیرهای کلی تشکیل دهنده پژوهش شامل انجام امور بانکی از طریق الکترونیکی، اعتماد به سیستم بانکی تلفن همراه، امنیت سیستم بانکی تلفن همراه، صحت عملیات سیستم بانکی تلفن همراه، رضایت مشتریان، و اطلاع رسانی میباشد. با در نظر داشتن این متغیرها، برای هر یک سؤالات لازم و کافی انتخاب شده می باشد(ر.ج ضمائم).

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

سوالات پژوهش بصورت زیر می باشد:

1- آیا مشتریان همه امور بانکی خود را از طریق الکترونیکی انجام می دهند؟

2- آیا اعتماد به سیستم بانکی الکترونیکی تلفن همراه در جذب مشتری موثر می باشد؟

3- آیا مشتریانی که از خدمات بانکداری تلفن همراه بهره گیری می کنند، نسبت به امنیت آن اطمینان دارند؟

4- آیا صحت انجام خدمات بانکی الکترونیکی تلفن همراه در جلب مشتری موثر می باشد؟

5- آیا بین رضامندی مشتریان بانکی و ارائه خدمات بانکی الکترونیکی تلفن همراه ارتباط هست؟

6- آیا بین اطلاع رسانی خدمات الکترونیکی تلفن همراه و جذب مشتری از این طریق ارتباط هست؟

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :  مطالعه ارتباط کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری با فرمت ورد