دانلود پایان نامه ارشد

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه ارتباط کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری

قسمتی از متن پایان نامه :

خدمات ارائه شده در بانکداری تلفن همراه:

1- امکان دریافت انواع اطلاعات مربوط به حساب مشتری: مشتری بانک یا موسسه مالی می تواند انواع اطلاعات مربوط به حساب خود را از قبیل آخرین مانده حساب، تعداد معین و مشخص مبادلات پایانی، و تمام مبادلات انجام شده در یک مقطع زمانی را با بهره گیری از تلفن همراه خود دریافت کند.

2- خرید از فروشگاه ها ، پرداخت هزینه ها در هتل ها و سایر مراکز خدماتی: مشتری بانک می تواند در دریافت خدمات مورد نیاز خود به جای پرداخت مستقیم وجه نقد از طریق گوشی تلفن همراه به پرداخت هزینه خدمات یا محصولات خریداری شده خود بپردازد.

3- نظاره وضعیت بازار اوراق بهادر و انتقال خرید و فروش اوراق بهادر از طریق تلفن همراه اینترنت: مشتریان بهره گیری کننده از خدمات بانکداری از طریق تلفن همراه می توانند با اتصال به اینترنت، وضعیت بازار اوراق بهادر را از قبیل بازار سهام اوراق قرضه نظاره کنند و حتی در صورت تمایل می توانند با دریافت رمز خرید از کارگزاری بورس اوراق بهادر و برقراری ارتباط با آنان خرید و فروشهای اوراق بهادر مورد نیاز خود را انجام دهند.

4- خدمات چک : مشتریان بهره گیری کننده از خدمات بانکداری از طریق تلفن همراه می توانند با اتصال به اینترنت و ارتباط با بانک عامل، از خدمات مرتبط با چک نیز بهره مند شوند، بدین معنا که مشتریان در صورت نیاز به خدمات مرتبط با چک از طریق تقاضای دسته چک ، چک بانکی ، وصول چک یا توقیف چک و … می توانند از طریق تلفن همراه اینترنتی خود، تقاضای خدمات از بانک عامل کرده و در اسرع وقت و با سرعت اقدام بالا ، خدمات مورد تقاضای خود را دریافت کنند.

5- امکان پرداخت انواع قبوض از طریق تلفنهای همراه در قالب موبایل بانک : مشتریان بهره گیری کننده از خدمات بانکی تحت شیوه موبایل بانک می توانند انواع قبوض از قبیل قبض های تلفن، برق ، گاز، جریمه ، عوارض و … را با اتصال به اینترنت از طریق تلفن همراه و وارد کردن رمز خود پرداخت کنند.در کل خدماتی که در شیوه موبایل بانک ارائه می گردد، بیشتر از آن چیزی می باشد که در موارد فوق ذکر گردید. مانند دیگر خدمات عرضه شده به مشتریان می توان به امکان دریافت وجه حقوق و دستمزد، امکان دریافت وضعیت انواع حساب ها در زمان های دلخواه ، تصریح نمود. (روزنامه جام جم 1389)

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

سوالات پژوهش بصورت زیر می باشد:

1- آیا مشتریان همه امور بانکی خود را از طریق الکترونیکی انجام می دهند؟

2- آیا اعتماد به سیستم بانکی الکترونیکی تلفن همراه در جذب مشتری موثر می باشد؟

3- آیا مشتریانی که از خدمات بانکداری تلفن همراه بهره گیری می کنند، نسبت به امنیت آن اطمینان دارند؟

4- آیا صحت انجام خدمات بانکی الکترونیکی تلفن همراه در جلب مشتری موثر می باشد؟

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

5- آیا بین رضامندی مشتریان بانکی و ارائه خدمات بانکی الکترونیکی تلفن همراه ارتباط هست؟

6- آیا بین اطلاع رسانی خدمات الکترونیکی تلفن همراه و جذب مشتری از این طریق ارتباط هست؟

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :  مطالعه ارتباط کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری با فرمت ورد