شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

 دانلود پایان نامه ارشد

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه ارتباط کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری

قسمتی از متن پایان نامه :

نتیجه گیری:

خدمات بانکی همیشه در حال تغییر و تحول می باشد. و بانکی در زمینه مشتری مداری و بهره وری موفق می باشد که پیش روی این تغییرات انعطاف لازم را داشته باشد. و بتواند شرایط مشتری را به خوبی درک کند. در تبلیغات خدمات بانکی نباید چیزی فراتر از آن چیز که هست به مشتری اعلام گردد. زیرا نه تنها اعتماد مشتریان را مورد سوال قرار میدهد بلکه انتظارات کاذبی را ایجاد می ‌کند، که منجر به از دست دادن مشتریان قدیمی نیز میشود. با افزایش رقابت در نظام بانکی، هزینه جذب مشتری جدید افزایش میابد و لازم می باشد همزمان با تحول نظام بانکی، مهارت های جذب مشتری نیز افزایش یابد. هنگامی که یک بانک مشتریان خود را بشناسد و از نیازهای آنان آگاه گردد، میتواند همگام با نیازهای آنان تحولات لازم را بعمل آورد. و در نهایت افزایش بهره وری خواهد داشت. بایستی به این نکته توجه ویژه گردد، که اصلی ترین راه موفقیت بانکها، حفظ مشتریان خود و کسب رضایت آنان و وفاداری مشتریان می باشد، که این غیر از با ارائه خدمات مورد نیاز آنها بدست نمی آید

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

سوالات پژوهش بصورت زیر می باشد:

1- آیا مشتریان همه امور بانکی خود را از طریق الکترونیکی انجام می دهند؟

2- آیا اعتماد به سیستم بانکی الکترونیکی تلفن همراه در جذب مشتری موثر می باشد؟

3- آیا مشتریانی که از خدمات بانکداری تلفن همراه بهره گیری می کنند، نسبت به امنیت آن اطمینان دارند؟

4- آیا صحت انجام خدمات بانکی الکترونیکی تلفن همراه در جلب مشتری موثر می باشد؟

5- آیا بین رضامندی مشتریان بانکی و ارائه خدمات بانکی الکترونیکی تلفن همراه ارتباط هست؟

6- آیا بین اطلاع رسانی خدمات الکترونیکی تلفن همراه و جذب مشتری از این طریق ارتباط هست؟

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :  مطالعه ارتباط کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری با فرمت ورد